null

24 grudnia i 7 stycznia urząd nie pracuje, 31 grudnia kasa nieczynna

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Urząd będzie zamknięty.

Szanowni Mieszkańcy,

informujemy, że w dniach 24 grudnia br. i 7 stycznia 2022 r. Urząd Dzielnicy Białołęka będzie nieczynny, a w dniu 31 grudnia kasa będzie nieczynna. 

Zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy nr 543/2021 z dnia 12 kwietnia 2021 dzień 24 grudnia 2021 r. został ustanowiony dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy za święto przypadające w sobotę. Natomiast Zarządzeniem nr 1805/2021 z dnia 15 listopada 2021, dzień 7 stycznia 2022 r. jest dniem wolnym od pracy za święto przypadające w sobotę.

Prosimy, aby zaplanowali Państwo załatwienie spraw w innych dniach. Za niedogodności przepraszamy.

Dyżur dla rejestracji zgonów dla całej Warszawy 24 grudnia 2021 r. (piątek), będzie pełniony w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Gen. Andersa 5 (Śródmieście), w godzinach 8-14. W tym dniu nie będzie można załatwić żadnych innych spraw z zakresu rejestracji stanu cywilnego.